O co pytacie

1. Czy kolejka kursuje?

Tak, od 30 kwietnia 2022 r. nasza kolejka kursuje codziennie,  Oznacza to, że pociągi będą kursować regularnie, według rozkładu jazdy aż do końca września 2022 r.

2. Czy rozkład jazdy na stronie internetowej jest aktualny?

Wszystkie informacje, zamieszczone na naszej oficjalnej  stronie internetowej www.kolej.rewal.pl, w tym również rozkład jazdy są aktualne.

Uwaga: Oprócz naszej oficjalnej strony internetowej www.kolej.rewal.pl, zaprojektowanej w charakterystycznej czerwono- bordowej szacie graficznej, funkcjonują również inne strony i portale, które serwują informacje o Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej. Niestety, nie zawsze informacje podawane na innych stronach są aktualne, za co Nadmorska Kolej Wąskotorowa nie ponosi odpowiedzialności.

3. Czy podróż można przerwać, np. na zwiedzanie i potem dalej kontynuować?

Tak. Wsiadając na jednej ze stacji możemy wysiąść na dowolnej stacji, zwiedzić okolicę, a potem kontynuować podróż w tym samym kierunku. Bilet jest ważny w dniu zakupu i obowiązuje na trasie przejazdu 6 kolejnych stacji w jedną stronę.

Przykład: Kupiliśmy bilet w jedną stronę w Pogorzelicy, więc możemy wysiąść na każdej następnej stacji, zwiedzić miejscowość, a następnie jednym z kolejnych kursów kontynuować podróż w tym samym kierunku.  Ostatnią stacją, na której traci ważność nasz bilet jest 6. stacja, licząc od stacji , na której rozpoczęliśmy podróż, czyli w tym przypadku stacja Trzęsacz. To samo dotyczy biletu tam i z powrotem, który obowiązuje na trasie 12 stacji.

4. Czy można przewozić wózek I CZY TAKA USŁUGA JEST DODATKOWO PŁATNA?

Tak. Wózki można przewozić w specjalnym wagonie do przewożenia wózków i rowerów. Przewóz wózków jest bezpłatny.

5. Czy wózek można przewozić w wagonie osobowym?

Tak. W przypadku osób niepełnosprawnych oraz małych dzieci, śpiących w wózku można przewozić wózek w wagonie osobowym. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z kierownikiem pociągu lub konduktorem, który  wskaże odpowiednie miejsce do transportu osoby w wózku.

6. Czy są zniżki dla dzieci?

Tak, zniżki dla dzieci zawarte są w bilecie rodzinnym.

7. Czy trzeba rezerwować bilet?

Nie robimy rezerwacji miejsc w pociągach. Jedynie w przypadku przejazdu większych grup zorganizowanych, pow. 15 osób prosimy o kontakt telefoniczny, bądź mailowy w celu usprawnienia przejazdu. W takim przypadku prosimy o podanie w wiadomości ilości osób, miejsca rozpoczęcia podróży i planowany czas powrotu. Takie informacje pozwolą nam uniknąć spotkania się w jednym pociągu wielu licznych grup w tym samym czasie.

8. Jak kupić bilet?

Bilet można kupić po wejściu do pociągu, bez uiszczania dodatkowej opłaty. Sprzedaż odbywa się wyłącznie za gotówkę. W celu usprawnienia procedury prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.

Bilety nie są sprzedawane na peronach.

W miesiącach wakacyjnych bilety można nabyć również w kasach dworcowych w Trzęsaczu, Rewalu i Pogorzelicy. Płatność również gotówką.

9. Jak kursują pociągi do Gryfic?

Pociąg codziennie wyjeżdża z Gryfic o godz. 8:40. Jest to jedyny kurs nad morze w ciągu dnia.

Podobnie jest z powrotem do Gryfic - jest tylko jeden kurs powrotny - o godz. 17:45 z Pogorzelicy. Tym kursem pociąg wraca do zajezdni w Gryficach.

 

Gdzie kupić bilet

Sezon przewozowy

W sezonie przewozowym, który trwa od początku maja do końca września bilety przejazdowe można nabyć u konduktora, po wejściu do pociągu, bez konieczności uiszczania dodatkowej opłaty.

Płatności można dokonać kartą płatniczą lub gotówką.
Przy zakupie gotówką w pociągu, w celu usprawnienia sprzedaży prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.

Sezon wakacyjny

W miesiącach wakacyjnych, czyli w czerwcu, lipcu i sierpniu bilety można kupić:

- W kasach biletowych, na dworcach w Trzęsaczu, Rewalu oraz w Pogorzelicy. Płatność kartą lub gotówką,

- U konduktora w pociągu, bez konieczności uiszczania dodatkowej opłaty. Płatność kartą lub gotówką. Przy zakupie gotówką, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty,

Okres posezonowy

W okresie posezonowym, tj. od 1 października do końca kwietnia bilety można kupić wyłącznie u konduktora, po wejściu do pociągu.

Faktury

W przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie u konduktora lub kasjera, w celu wprowadzenia kodu NIP do kasy fiskalnej.

Dla usprawnienia sprzedaży prosimy o wypisanie na kartce niezbędnych danych do faktury oraz adresu korespondencyjnego, na który zostanie przesłana faktura.

Bilet na Przejazdy Świąteczne

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia i zbliżającego się Nowego Roku w okresie świątecznym od 26 do 31 grudnia 2023 r. obowiązują ceny promocyjne.

Bilety można nabyć za gotówkę lub kartą płatniczą u konduktora w pociągu.

Bilet indywidualny

Bilet przejazdowy na trasie: Gryfice- Trzęsacz - Pogorzelica, bez względu na ilość przejechanych stacji.

  • Przejazd w jedną stronę - 10 zł
  • Przejazd w tam i z powrotem - 15 zł

Dzieci do 4. roku życia - przejazd bezpłatny.

 

Informacja Rewal

Informacja  czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 .

Kontakt pod nr  tel. 798 627 070 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zapraszamy również osobiście do biura, które znajduje się w hali sportowej przy ul. Szkolnej 1 w Rewalu.

Timetable - Season 2025

The timetable applies in the 2025 main season, from May 28. The train runs daily until 28. September 2025.

 

 

 

 

Fahrplan Januar 2024

Die Züge verkehren am 19, 20, 21, 26, 27 und 28 Januar 2024.

Alle Fahrkarten können in der Banhofkassen oder beim Schaffner /Zugleiter jederzeit  im Zug gekauft werden. Die Zahlung kann per Kreditkarte oder in bar erfolgen.


 

Rodo

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem w sprawie ochrony danych (dalej: RODO) obowiązującego od dnia 25 maja 2018 roku Nadmorska Kolej Wąskotorowa Sp. z o.o. informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadmorska Kolej Wąskotorowa Sp. z o.o. z siedzibą w Pogorzelicy, tel. kontaktowy: 91 3842235, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Pani/ Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z :

a) Dobrowolna zgodą na przetwarzanie danych ( art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celu wskazanym w zgodzie, w tym w celu obsługi formularza kontaktowego, celach marketingowych, celach rekrutacyjnych,

b) Podjęciem czynności mających na celu zawarcie umowy, a także realizację umowy zawartej z Administratorem ( art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu wykonania umowy tj. sprzedaży towaru lub wykonania usług, obsługi dokumentacji związanej z umową tj. zamówieniami, dokumentami księgowymi, magazynowymi,

c) Istnieniem uzasadnionych wymogów Administratora tj. koniecznością realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym prowadzenie monitoringu wizyjnego ( art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu ochrony osób i mienia, w celu dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami,

d) Realizacją wymogów ustawowych ciążących na administratorze ( art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu przestrzegania przepisów prawa przez Administratora.

3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa, w tym: wypełnienia postanowień prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości, zapewnienie rozliczalności na podstawie przepisów prawa, wykonania obowiązków wynikających z decyzji, orzeczeń wydawanych przez uprawnione organy, instytucje lub sądy.

4. Dane osobowe będą przechowywane do czasu:

a) W przypadku przetwarzania na podstawie wyrażenia zgody – do czasu cofnięcia zgody.

b) Przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywanie danych,

c) Przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi,

d) W przypadku monitoringu wizyjnego – przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące.

5. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Składane wnioski zostaną rozpatrzone zgodnie z przepisami RODO.

6. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów prawa o ochronie danych osobowych w stosunku do jego osoby.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób wyłącznie zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.

9. Dane osobowe nie będą przekazywane do kraju trzeciego.

10.Podanie danych jest dobrowolne i służy wykonaniu zobowiązań łączących strony, odmowa podania danych może uniemożliwić podjęcie działań zgodnie z wnioskiem lub umową.

11. W przypadku udostępnienia przez Panią/Pana danych osobowych Państwa pracowników, pełnomocników, członków organów, współpracowników, kontrahentów, dostawców lub innych osób na rzecz Administratora prosimy o poinformowanie tych osób o zakresie przekazanych danych, celu przetwarzania danych, nazwie Administratora, zasadach przetwarzania danych wynikającej z niniejszej noty prawnej.

Informacja dla celów monitoringu.

W Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej Sp. z o.o. prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/670 z dnia 27 kwietnia 2016 roku zwanego ogólnym rozporządzeniem w sprawie ochrony danych (dalej: RODO) jest Nadmorska Kolej Wąskotorowa Sp. z o.o. Całość klauzuli informacyjnej związanej z ochroną danych osobowych przetwarzanych w trakcie monitoringu wizyjnego dostępna jest na tablicy ogłoszeń umieszczonej na dworcach kolei wąskotorowej w Gminie Rewal.

Przejazdy z WOŚP 2020

W czasie trwania 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w dn. 12 stycznia 2020 r. wszystkie przejazdy są bezpłatne.

Zachęcamy do wsparcia akcji WOŚP w postaci dobrowolnych datków do puszek woluntariuszy w pociągach Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej, za co z góry serdecznie dziękujemy.

Cały dochód z kwesty przekazany zostanie do rewalskiego sztabu WOŚP, zarejestrowanego przy Muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu.

Feiertagsfahrplan

Die Züge verkehren gemäß dem Feiertagsfahrplan am 26. Dezember 2019 und am 1. Januar 2020.