Bilety nowy cennik

 

 

CENNIK BILETÓW NADMORSKIEJ KOLEI WĄSKOTOROWEJ Sp. z o.o.

obowiązuje w terminie od 01.05 - 30.09.2025 r.

Rodzaj biletu W jedną stronę Tam i z powrotem Uwagi
 Bilet normalny 35 zł
 45 zł  Dotyczy osób powyżej 15. roku życia
 Bilet ulgowy 28 zł
38 zł
 Dotyczy seniorów 60+ oraz osób niepełnosprawnych i ich opiekunów
 Bilet rodzinny dla 2 osób *  60 zł 74 zł
 Dotyczy jednej osoby dorosłej oraz dziecka poniżej 15. roku życia
 Bilet rodzinny dla 3 osób * 78 zł 
94 zł
 Dotyczy jednej lub dwóch osób dorosłych oraz dziecka poniżej 15. roku życia
 Bilet rodzinny dla 4 osób * 104 zł
115 zł
 Dotyczy jednej lub dwóch osób dorosłych oraz dzieci poniżej 15. roku życia
 Dopłata do biletu rodzinnego** 25 zł
28 zł
 Dopłata do biletu rodzinnego dla 4 osób za każde dodatkowe dziecko poniżej 15. roku życia
 Bilet grupowy *** 28 zł 38 zł
 Dotyczy grup zorganizowanych, składających się z co najmniej 10 osób
 Opłata za przewóz roweru  15 zł 15 zł
 Przewóz rowerów tylko w wyznaczonych wagonach rowerowych
 Opłata za przewóz zwierząt 10 zł 10 zł  Zwierzęta powinny być przewożone w transporterach lub na smyczach i w kagańcach

* Dzieci, które nie ukończyły 4. roku życia podróżują bezpłatnie.

** W przypadku rodzin, składających się z 5 i więcej osób, do ceny biletu rodzinnego dla 4 osób doliczana jest dopłata za każde dodatkowe dziecko poniżej 15. roku życia.

*** W grupach zorganizowanych na każde 10 osób kolejna 1 osoba (kierownik grupy/ pilot/ opiekun) podróżuje bezpłatnie.

INFORMACJE OGÓLNE

Bilety można nabyć u konduktora w pociągu, bez konieczności uiszczania dodatkowej opłaty, a w okresie wakacyjnym również w kasach dworcowych w Trzęsaczu, Rewalu i w Pogorzelicy.

Płatność, zarówno w kasach dworcowych, jak i w pociągach można zrealizować kartą płatniczą lub gotówką. W przypadku płatności gotówkowej u konduktora w pociągu, w celu usprawnienia sprzedaży prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.

Bilet ważny jest tylko w dniu zakupu.

Cena biletów obejmuje przejazd na pełnej trasie. Prosimy o przemyślane zaplanowanie swojej trasy przejazdu, ponieważ cena biletu nie zależy od ilości przejechanych stacji.

Podczas przejazdu można wysiąść i zrobić przerwę np. na zwiedzanie, a potem kontynuować podróż następnym kursem w tym samym kierunku. Przejazd w odwrotnym kierunku liczyć się będzie jako przejazd z powrotem.

Trasa Gryfice - Pogorzelica- pełna trasa w jedną stronę obejmuje 14 przystanków, natomiast bilet tam i z powrotem obejmuje 28 przystanków.

Trasa nadmorska Trzęsacz- Pogorzelica - pełna trasa w jedną stronę obejmuje 6 przystanków, bilet tam i z powrotem obejmuje 12 przystanków.

PRZEJAZDY GRUPOWE

Bilet grupowy upoważnia do przejazdu wszystkich członków grupy. W miarę możliwości  zorganizowanej prosimy członków jednej grupy o podróżowanie razem z kierownikiem/ opiekunem grupy.

W przypadku wyjątkowo licznych grupy (pow. 60 osób) doradzamy podzielenie na mniejsze grupy i w miarę możliwości planowanie odjazdów ze skrajnych stacji (Trzęsacz, Pogorzelica).

UWAGA: Ze względów technicznych nie robimy rezerwacji miejsc w pociągach. W przypadku grup zorganizowanych, pow. 20 osób prosimy o zgłaszanie przejazdu, kontaktując się z nami telefonicznie pod nr  91 38 42 235 / 798 627 070 ub za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na co najmniej 3 dni robocze przed terminem planowanego przejazdu. W zgłoszeniu prosimy o podanie ilości osób, miejsca rozpoczęcia podróży i planowanego czasu odjazdu i powrotu. Takie informacje pozwolą nam dopasować rozmiar taboru oraz uniknąć spotkania się w jednym pociągu wielu grup w tym samym czasie.

Zgłoszenie przejazdu grupy nie jest rezerwacją i gwarancją wolnych miejsc w pociągach.

FAKTURY

W celu uzyskania faktury VAT prosimy o poinformowanie konduktora lub kasjera przed dokonaniem zakupu biletu.

Aby usprawnić procedurę sprzedaży prosimy o wcześniejsze przygotowanie kartki z danymi do faktury oraz adresem korespondencyjnym, na który ma być przesłany dokument.

Faktura za usługę przesłana zostanie pocztą tradycyjną lub elektroniczną pod wskazany przez klienta adres.