Regulamin korzystania z biletomatów
Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej Sp. z o.o.
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady sprzedaży biletów przejazdowych w automatach biletowych Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej Sp. z o.o., zwanych w dalszej części regulaminu biletomatami.
2. Po zakupie w biletomacie bilety nie podlegają wymianie lub zwrotowi i nie jest możliwe wykorzystanie biletu w terminie innym, niż wydrukowany na bilecie.
3. Dokonanie zakupu biletów w biletomacie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§ 2
Zakup biletów w biletomacie.
1. Opłaty za bilety dokonywane są za pośrednictwem systemu Elavon, obsługującego wyłącznie transakcje kartami płatniczymi i kredytowymi.
2. Zakupione i wydrukowane bilety upoważniają do przejazdu koleją wąskotorową w dniu zakupu biletu, na trasie określonej na bilecie.
3. Wraz z biletem przejazdowym jednorazowo drukowane jest potwierdzenie transakcji, które należy zachować i udostępnić do wglądu w przypadku reklamacji.
4. W biletomatach dostępne są bilety: indywidualne, rodzinne, grupowe, całodniowe oraz specjalne.
5. W celu uzyskania faktury należy przekazać konduktorowi wydrukowany w biletomacie bilet wraz z danymi do faktury oraz adresem korespondencyjnym. Faktura VAT zostanie przesyłana pocztą pod wskazany adres. Dla usprawnienia procedury prosimy o wcześniejsze przygotowanie na osobnej kartce danych do faktury oraz adresu korespondencyjnego.
6. Ceny biletów zawierają podatek VAT.
§3
Reklamacje
1. W przypadku awarii lub nieprawidłowości, stwierdzonych podczas korzystania z biletomatu prosimy o poinformowanie konduktora o zdarzeniu. Przejazd może być zrealizowany po zakupie gotówkowym biletu w pociągu.
2. Reklamacje prosimy zgłaszać pocztą elektroniczną pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wpisując w temacie wiadomości hasło "Reklamacja".
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać imię i nazwisko oraz opis reklamowanego zdarzenia. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać również informacje o rodzaju i ilości zakupionych biletów, lokalizacji biletomatu, w którym dokonano zakupu oraz datę i godzinę transakcji.
4. Do rozpatrzenia reklamacji wymagane jest dołączenie zeskanowanego, bądź sfotografowanego potwierdzenia transakcji, wydrukowanego w biletomacie oraz wyciągu z konta bankowego, stwierdzającego pobranie kwoty, zgodnej z kwotą reklamowanej transakcji.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
6. Po zweryfikowaniu transakcji klient zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną o wyniku postępowania reklamacyjnego.
7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, kwota transakcji zwrócona zostanie przelewem na rachunek bankowy klienta.
§ 4
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy regulamin udostępniony jest na stronie internetowej www.kolej.rewal.pl oraz na biletomatach Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej Sp. z o.o.
2. W wszystkich przypadkach nieujętych w regulaminie, reklamacje rozpatrywane będą indywidualnie, w oparciu o obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego.
3. Nadmorska Kolej Wąskotorowa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego regulaminu.